Advokatfirmaet Robertsen kan hjelpe deg

Vi samarbeider med advokatfirmaet Robertsen, Norges eldste advokatfirma innen erstatningsrett

Våre medlemmer tilbys inntil 1 times gratis vurdering av din pasientskadesak. I tillegg gir vi hele 25% rabatt på ordinær salærsats

Advokatfirmaet Robertsens spesialister hjelper deg gjerne.

For å få dette unike tilbudet må du være medlem av Pasientskadeforeningen
Advokatfirmaet Robertsen er blant de ledende advokatfirmaene på personskade-, erstatnings- og forsikringsrett.

Vi var det første advokatfirmaet i Norge som spesialiserte seg på forsikringsoppgjør og erstatning for skadelidte, og har jobbet for riktige erstatningsoppgjør for våre klienter siden 1987.

Pasientskadesaker har vært en naturlig del av vår portefølje siden oppstarten, og vi er godt vant til å jobbe opp mot både NPE og Pasientskadenemnda.

Foruten pasientskaderett, jobber vi spesialisert med erstatningskrav etter alle typer personskader, og med alle typer forsikringsoppgjør. Vi har også opparbeidet lang erfaring med ulike trygderettslige spørsmål som gjerne kommer i kjølvannet av en personskadesak.

Gjennom vårt samarbeid med Pasientskadeforeningen, får du som medlem inntil 1 times gratis, innledende konsultasjon i din sak. Vi finner da nærmere ut av hvilke alternativer du har i saken, og hvordan vi kan bistå deg videre. For vårt videre arbeid i saken, får du som medlem av Pasientskadeforeningen 25% rabatt på salær for vårt videre arbeid for deg.

Som klient hos advokatfirmaet Robertsen AS vil du dra nytten av vår samlede erfaring, som et av de ledende firmaene på fagområdet i Norge. Du vil oppleve at din sak blir prioritert og behandlet med den grundighet og ekspertise som saken må ha for å ivareta dine interesser.

Advokat Thorsteinn J. Skansbo

"Kampen mot NPE er som å kjempe mot Goliat!"

– Ellen Hansen
error: Det er forbudt å dele dette !!
Rull til toppen