Trenger du profesjonell hjelp?

Vi samarbeider med advokatfirmaet JUDICIUM DA

Våre medlemmer tilbys gratis innledende samtale med advokatfirmaet JUDICIUM’s spesialister på pasientskaderett.

For å få tilbud til dette unike tilbudet må du bli medlem hos oss

Advokat Romina Ørvig er Pasientskadeforeningens kontaktperson i advokatfirmaet JUDICIUM DA

Advokat Ørvig grundig kjennskap og kompetanse innenfor erstatningsrett, og særlig pasientskadeerstatning. Hun har god erfaring med å bistå skadelidte innenfor NPE og Helseklage. Advokat Ørvig ønsker å bistå pasientskadede med fokus på kvalitet, grundighet og å ivareta pasientens rettssikkerhet.

Advokatene i advokatfirmaet JUDICIUMA arbeider også med et bredt spekter av andre fagområder, særlig kjøp- og salg, arv- og familierett, forvaltningsrett, trygderett og strafferett. Som klient hos advokatfirmaet JUDICIUM kan du være trygg på saken din er godt ivaretatt.

«Vi i advokatfirmaet JUDICIUM DA har lang erfaring med å håndtere pasientskadesaker. Vi holder til like i nærheten av Helseklage. Vi i JUDICIUM DA har derfor unike muligheter til eventuelle møter med Helseklage, og også kort vei til rettslokalene i Bergen».

Advokat
Romina Ørvig

" Foreningen gir samhold, støtte, råd og veiledning som er viktig i saksprosessen "

– Kristin Paulsen Evensen