Villkår og betingelser

Vilkår for innmelding i Pasientskadeforeningen.

Det er ikke tillatt å kopiere, dele eller på annen måte spre informasjon som finnes på våre sider og innloggingsmoduler. Det er ikke tillatt å ta screenshot av sidene våre. Dette gjelder Facebook og vår hjemmeside.

Pasientskadeforeningen har streng taushetsplikt og behandler personopplysninger i henhold til gjeldende lovverk. Det er ikke tillatt å gi falske personopplysninger for å logge seg inn, eller melde seg inn hos oss. Det er ikke tillatt å dele ditt brukernavn og passord med andre. Brudd på vilkårene vil umiddelbart kunne føre til utestengelse og om nødvendig anmeldelse. Pasientskadeforeningen tar ikke ansvar for feil som måtte oppstå pga utenforstående hendelser. Vi kan ikke på noen måte garantere at vår hjelp bidrar til at du vinner frem erstatningssak.

Innmeldte medlemmer aksepterer å motta epost med informasjon om foreningen, samt at innkalling til årsmøter etc vil bli sendt pr epost. Pasientskadeforeningen forbeholder seg retten til å vurdere om medlemmet kan stå som fullverdig medlem dersom man senere avmelder seg fra å motta epost fra oss.

Pasientskadeforeningen består av personer som selv er skadde i norsk helsevesen og arbeider ikke fulltid med foreningen. Ved å huke av på at vilkårene er akseptert, anses det som at vilkårene er lest og akseptert.