Trenger du profesjonell hjelp?

Vi samarbeider med advokatfirmaet Lippestad.

Våre medlemmer tilbys inntil 2 timers gratis vurdering av pasientskadesaken av en av Lippestads spesialister på pasientskaderett. Du får i tillegg 20% på ordinær timepris

Les Advokatfirmaet Lippestads artikkelsamling: Hvordan ta vare på økonomien etter sykdom og skade

For å få dette unike tilbudet må du være medlem av Pasientskadeforeningen.

Geir er grunnlegger av Advokatfirmaet Lippestad AS. Han har mer enn 25 års erfaring innen rettsområdene arbeidsrett, erstatningsrett, fast eiendom, strafferett og generell selskapsrett, organisasjons- og foreningsjuss. I tillegg er en betydelig del av hans portefølje strategisk rådgivning til styrer og ledere.

Lippestad har bred erfaring innen privat, offentlig og frivillig sektor. Han har oppdrag for både små bedrifter og noen av Norges største konsern med flere tusen ansatte, kommuner, stat og frivillige organisasjoner. Fra 2005 – 2011 var Geir generalsekretær i en av Norges største helsepolitiske organisasjoner, og i perioden 2015-2018 var han byråd for næring og eierskap i Oslo. Han har hatt en rekke styreverv i næringslivet og sittet i sentralstyret i hovedorganisasjonen Virke. Han innehar i dag flere styreverv.

Geir er en erfaren rådgiver innen kontraktsforhold og arbeidsrettslige problemstillinger og konflikter. Han har spisskompetanse innen omstillinger i arbeidslivet, virksomhetsoverdragelser, arbeidskonflikter og forhandlinger. Hans systemkompetanse er også viktig i strategisk rådgivning. I tillegg er Geir en erfaren prosedyreadvokat som har vært engasjert i flere av Norges største, og mest omtalte rettssaker.

I dag jobber Geir med klienter over hele landet, også internasjonalt.

Kilde: Advokatfirmaet Lippestad

Advokat
Geir Lippestad

" Foreningen gir samhold, støtte, råd og veiledning som er viktig i saksprosessen "